Nacházíte se:
O prodeji > reklamace

Reklamace

1) Uplatnit nároky za vady množství, druhu a zjevné vady dodaných produktů je kupující povinen bez zbytečného odkladu v provozovně prodávajícího. Toto právo se považuje za řádně uplatněné jen tehdy, pokud kupující prodávajícímu podá do 5ti pracovních dnů od převzetí zásilky písemnou zprávu o vadách zboží (fax, e-mail, dopis).

2) Záruky za ostatní vady jsou poskytovány v souladu s obchodním zákoníkem, pokud je kupujícím podnikatele nebo občanským zákoníkem, pokud je kupujícím spotřebitel.

3) Kupující je povinen k reklamaci doložit kopii prodejního dokladu, přesný popis předmětu reklamace, požadavek na řešení a kontaktní spojení.

4) Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci do 30ti dnů od dodání zboží k reklamaci.

Webové stránky vyrobila reklamní agentura Altrodesign.
04.07.2017 | Řádná dovolená
Od 24.7. do 13.8.2017 bude probíhat čerpání řádné dovolené. V tomto termínu nebude otevřen obchod v Třebíči a při vyřizování objednávek mailem prosíme o schovívavost (prodlouží se termíny dodávek). Děkujeme za pochopení.
Vložte svůj email a odebírejte novinky: